Cool Pink Pointer Glitter

löshår

Tjenare! Fick en kommentar för ett tag sen om mitt löshår, så tänkte skriva lite om just de.

- Vart har du köpt ditt löshår?
Jag har köpt mitt löshår på Rapunzelofsweden.
 
 
 
 
 
- Hur mycket kostade de?
De beror på hur långt du vill ha de, jag köpte 60 cm och eftersom jag köpte äkta hår kostade de 1000 :- vilket är bra för de håller mycket längre, man kan platta de, locka de och allt sånt. När jag hade plast (de blonda) så blev de som bomull, de gick inte platta de eller något sånt, SKITJOBBIGT.
 
Går de att färga löshåret?
Ja de går att färga löshåret, jag har färgat mitt 3 gånger.
 
Är de värt pengarna?
Absolut!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!