Cool Pink Pointer Glitter

.

Fick en fråga på ask om att jag borde klä mig som en tjej istället. Eeh...va? De jag inte riktigt förstår är varför folk ska bry sig? Vad är de som är så himla intressant. Från min sida ser jag de som att ni är så fruktansvärt avundsjuka att ni verkligen måste trycka ner folk för att ni ska känna er bättre. Jag är bara mig själv, jag står för vem jag är, hur jag ser ut osv. Tex blickarna i skolan bara skrattar jag åt för de är så sinnesjukt roligt att ni orkar lägga tid på sånt. 
 
Jag vill säga till alla att ni ska vara er själva, alla är vi olika så bli inte någon annas kopia. Jag är den jag är för att jag har valt de, ingen annan har berättat för mig hur jag ska vara, nej usch. Jag har inte alltid haft de där självförtroendet, men de senaste året fattade jag att man inte ska bry sig om vad andra tycker. De är inte bara negativa kommentarer jag har fått. Jag blir super duper glad när personer kommer fram till mig och säger "Du är annorlunda", "Du är så cool". Jag blir verkligen överlycklig. Sånna kommenatarer vill jag ha, och om ni inte tycker de säg ingenting alls då.
 
Här är bilder från 2010 och till nu på mig. Ni ser, fjortis och grejjer som alla andra förr, men inte nu längre! Va er själva ni är bäst så.
 


Postat av Annie

Riktigt bra skrivet sabina! Sjukligt häftig är du och forstätt att stå på dig!

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack så mycket!
sabina thörner

Datum: 2013-11-23 | Tid: 21:02:03
Blogg: http://anniengstrom.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!