Cool Pink Pointer Glitter

Min absolut bästa vän - Moa Carlsson.

 
De här är min underbara bästa vän Moa Carlsson. Jag tänkte berätta precis vad jag tycker om henne. 
Hon är den absolut bästa vännen man kan ha. Hon har gått egenom jobbiga saker, men är alltid glad och lycklig. Hon betyder såhäääääääääär mycket för mig. Om hon skulle försvinna så skulle jag inte ha mycket kvar i mitt liv att leva efter. Hon är min ena halva liksom. 
 
Vill bara att den här underbara människan ska förstå att hon har m.å.n.g.a som tycker om henne och att hon är helt klart bäst! Du har alltid funnits där för mig och säger de hela tiden. Jag hoppas du förstår att jag alltid finns här för dig med! Vilken klocktid som helst på dygnet så finns jag här. Älskar dig bästa vännen! ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!