Cool Pink Pointer Glitter

Va dig själv.

Skriver de här bara för att jag börjar bli trött på sånt här.
 
Varför väljer vi allt efter utseende. Varför ska alltid alla tjejer se ut på ett visst sätt. Varför ska vi inte ens få välja vilken musikstil vi gillar, vad vi tycker om att göra. Alla ska göra precis likadant. Den tjejen har smink då ska alla kalla henne fjortis. Den killen gillar Justin Bieber då är han bög. Ingen får tycka vad dom vill längre. De är alltid de man hör, överallt. 
 
En tjej försöker skaffa vänner, men alla vet att om man är med henne så blir man opopulär. Jag har fått höra flera gånger "äru med henne" "äru med honom", ja de är jag för att dom är mina vänner. Precis som alla andra så har dom känslor, en egen personlighet. Man kan inte döma någon innan man har träffat personen. 
 
Du är du, och ingen kan ändra på de. Va dig själv för de finna miljontals andra. Tänk alltid att du är fin, dom som säger något annat är inte riktigt dina vänner. Vänner ska ta dig för den du är inte något annat. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!