Cool Pink Pointer Glitter

Mitt 2012.

Bästa som hände under året?
Ojj, mycket kul hände. RIdningen i somras va en riktigt kul upplevelse de känner jag måste göras om.
Har lärt känna mycket folk också, och alla är helt underbara.
 
Sämsta som hände under året?
De hände mycket i min familj, och med mina vänner.
Som jag hoppades inte skulle hända.
 
Höll du några av dina nyårslöften? 
Japp! Och de känns riktigt bra.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp.

Dog någon som stod dig nära?
En släkting. Vi var egentligen inte så nära
,men de gjorde ont, riktigt ont.

Vilka länder besökte du?
Sverige, haha.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte allvarligt tror jag, eller asså nja.
Lite skubbsår här och där, svimmat där. Och just de, jag bröt tummen två gånger. 
Okej kanske när jag slog huvudet i trottoarkanten
och nästan dog men annars, inte riktigt.

Vad spenderade du mest pengar på?
 Godis, kläder, smink. JULKLAPPAR.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner och min familj.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, ungefär i Maj någonting så blev allt så mycket bättre.
Mitt liv började om, riktigt bra.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Sagt vad jag tyckte och tänkte lite mera om
saker som man hade behövt att säga.

Hur firade du jul?
Först den 23:e med uppesittarkväll men systrarna, sen med resten av familjen
hemma hos min moster på julafton.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet faktist inte.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ja, inte en aning.

Vad önskar du att du gjort mindre av?

Ramlat, haha.

Hur firade du nyårsafton?

Med en kompis, och maaaaassa raketer.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig?
Att man alltid ska säga vad man tycker.
Man gör vad man själv vill, ingen annan ska bestämma över ditt liv.
Man går långt på de, jag gjorde de.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!