Cool Pink Pointer Glitter

Varför jag åkte ambulans.

Folk undrar varför jag fick åka ambulans igår osv. 

Fick extrem huvudvärk asså ni förstår inte, så jag låg med benen uppe vid huvudet och skrek och grät, sen upptäckte jag att så fort jag rörde på mig så kändes de på riktigt som om jag skulle dö alltså! Så pappa skulle förrsöka bära ut mig i bilen men de gick åt helvete, så efter kanske två timmar ringde mamma in till 112 och så fick dom komma och hämta mig, värsta jag varit med om. 
 
När vi kom in till sjukhuset fick jag smärtstillande oså. Nu ska jag fylla i  en grej i 3 månader och sen ska jag tillbaka till sjukhuset igen, antagligen har jag en kraftig migränsjukdom som jag kommer leva med hela livet, kommer då få tabletter för de. F M L . 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!