Cool Pink Pointer Glitter

Kör igång med en frågestund.

Kör igång med en frågestund. Vi får se om de blir ett videoinlägg, de beror på hur många kommenterar de blir. 
F R Å GA   P Å !

Postat av Moa Carlsson

• Vad tycker du om mig?
• Bästa minnet med mig?
• Sämsta minnet med mig?
• Kan du läsa det här högt utan att börja garva?
• Vad skulle du göra om du vaknade upp en morgon, såg ut som en elefant, pratade som en apa och fes som en gris?
• Vad vill du bli när du bli äldre?
• Hur många barn vill du ha?
• Om du inte hade hundar, vilket husdjur skulle du vilja ha då?
Dansa / Stallet
Läsk / Mjölk
Godis / Popcorn
Svart / Vit
Musik / Inte musik
Bamse / Kalle Anka
Film / Bio
Hemmakväll med vänner / Ute med vänner
Sommar / Vinter

Datum: 2013-02-21 | Tid: 11:53:29
Postat av Anonym

Beskriv mig med 10 ord?

Om du var fast på en öde ö vilket av dom här tre sakerna skulle du valt att få ha: årsförbrukning på glass/årsförbrukning på läsk eller en liten träbåt? :')

1000000000 kr eller Teo? :')

Om du blev en fisk, vilken fisk skulle du helst vilja bli? :')

Datum: 2013-02-21 | Tid: 22:41:30
Postat av Selma♥

Vad tycker du om mig?
Favorit outfit?
Glass/Godis
Vad vill du bli när du blir stor?
Vad tycker du om vår klass?

Datum: 2013-02-22 | Tid: 15:36:20
Postat av Elsa♥

Hur länge har du och Teo varit tillsammans?
vad tycker du om JB och 1D?
klädstorlek?
skulle du kunna äta en mask för 1000000 kr?
Följer du någon serie på tv?
Vem i din familj litar du mest på?
Vad tycker du om mig?
Bästa minnet med mig?
Favorit paprikasmak?
Favorit outfit?
favoritlåt?
favoritmat?
godis/chips?
Cola/fanta?
Vita/svarta strumpor?
♥♥♥♥♥

Datum: 2013-02-23 | Tid: 13:39:36
Blogg: http://elsaidamarianne.blogg.se
Postat av Selma♥

Kommer lite fler frågor;
Natt/dag
Läsk/oboy
Pizza/tacos
Varför är du så sööt?
Varför har du mina strumpor? När kan jag få dom? Hahahah
Favorit artist?
Favorit låt?
Vad tycker du om ditt utseende?
Vad är du mest nöjd över?
Vad är du minst nöjd över?
Beskriv dig med 10 ord?
Beskriv Moa med 10 ord?
Beskriv Teodor med 10 ord?
Bästa minnet med mig?
Jag tycker vi borde va snart! :)
Kram! <3

Datum: 2013-02-23 | Tid: 18:03:46



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!