Cool Pink Pointer Glitter

.

Bästa som hände under året?
Street star men Miqi va riktigt skojj som vanligt. Men klassresan
men min klass i 6.an var skit rolig, de är något jag
gärna vill göra om.
 
Sämsta som hände under året?
När skolan började igen :(
 
Höll du några av dina nyårslöften? 
Tror inte ja hade några

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hoppas inte de.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, inte som stog mig så nära.
 
Vilka länder besökte du?
Sverige, gotland, öland.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Ja de har jag. Ramlat ett antal gånger. Sen har jag
även åkt ambulans så lite sjuk har man väll varit.
 

Vad spenderade du mest pengar på?
 Godis, kläder, hår.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Levt livet.

Hur firade du jul?
Först den 23:e med uppesittarkväll men systrarna, sen med resten av familjen
hemma hos min mormor och morfar på julafton.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet faktist inte.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ja, inte en aning.

Vad önskar du att du gjort mindre av?

Jag vet inte.

Hur firar du nyårsafton?
Med mina kusiner och vänner. 

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig?
Att man inte ska bry sig om vad alla andra tycker. Och
att man ska leeeva liiiiiveeet. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!