Cool Pink Pointer Glitter

Saknar dig fortfarande bästa vän

Saknar dig fortfarande lika mycket som för tre år sedan när jag sa hejdå en sista gång. Nu vill jag bara att du ska komma hem. Jag tänker på dig varje dag. Varje natt innan jag lägger mig tänker jag på dig, och jag tänker på hur de skulle vara om du kom hem igen. Du va verkligen min bästa vän, en som aldrig svek en. Jag skulle bara vilja träffa dig en sista gång igen. Dom senaste nätterna har tårana runnit när jag somnat, jag saknar dig så mycket. 
 
Jag kommer aldrig glömma dig. Jag älskar dig Tuss, du kommer alltid vara en del av mig ♥
 
I look at the sky and 
still try to say goodby
 
 

Postat av izabelle

Åh hjärtat, jag saknar henne också, varje dag. Hon var en stor och viktig del av familjen och vi gjorde något väldigt bra för henne när vi valde att ta hand om henne, det syntes på henne att hon mådde bättre och bättre. Hon har det bra nu, det vet jag. Hör av dig om du behöver prata, närsomhelst. Älskar dig lillasyster♥

Datum: 2013-08-13 | Tid: 22:35:13
Blogg: http://rakkurva.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!