Cool Pink Pointer Glitter

sorry, I need you

jag är glad att min pappa slutade röka. finns fler personer i min familj som röker, som inte kan sluta. jag ska aldrig börja röka. den som hittade på cigaretten ska jag ha ett alvarligt snack me asså.  när man väl har börjat, är de svårt att sluta. även att de är 18 års gräns, är de MÅNGA under 18 som röker.  de är där de börjar. man ska ta ett bloss för att va cool, eller för att alla andra vågar röka. och sen kan man inte släppa de sen. hoppas dom i min familj slutar.  vill inte att dom ska dö flera flera år i förtid.  älskar dom för mycket för att de ska hända. jag vill dö först av alla i min familj.  




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!