Cool Pink Pointer Glitter

bääääbis! ♥

för att se bilderna från ridningen kolla min syster Izabelles blogg HÄR !



har haft en underbar dag. i skolan hade vi gränsödag. najjs. efter skolan åkte jag, miqi, elsa och malte och badade. malte hade me sig en trådlös sterio. (fråga inte?) så vi lyssnade på musik när vi badade. efter badetå kte jag till stallet. vid 6 hoppade jag min älskade bäääbis ♥ min syster izabelle tog lite bilder dom ser ni HÄR .  han va jätte duktig! 
 
som på bilderna där uppe, så gäspar mina hundar för fullt. så jag tror dom säger att jag borde sova nu. imorgon är de skolfoto. så ja... jag ska inte skratta som förra året...men ska föna håret och sen ska jag sova. puss ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!