Cool Pink Pointer Glitter

Varför finns rubriker?

Underbara minnen :')
Hej. Moa här. Jag tänkte bara slänga in ett litet blogginlägg eftersom Sabina inte har någon dator. Dock gör jag det på egen risk eftersom jag inte har frågat henne om jag får blogga, tokigt. Hoppas du inte dödar mig Sabina, du får ta bort inlägget om du vill. Men Sabina har kommit på vad som är felet på hennes dator. Hon har för mycket bilder i den. Men hon håller på att fixa det, så hon kommer väl tillbaka med lite uppdatering snart, får vi hoppas.
 
Just nu så sitter hon hemma och tjockar i sig massa godsaker eftersom hennes pappa har fyllt år. Men nu ska jag sluta skriva för det här blev väldigt låååångt.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!