Cool Pink Pointer Glitter

FRÅGESTUND

som sagt, tänkte ha en frågestund. jag avslutar den när jag känner för de. fråga på nu! 

Postat av Elsa <3

Hur många har du varit tillsammans med?
Är du kär just nu?
Vill du ha en macka nu?
Om du vill ha en macka, vill du ha skinka på?
Kan du svara i en vlogg?
Beskriv mig med 5 ord
Om du måste välja, vem av dina hundar gillar du mest?
Gillar du oliver?
Svart eller vit ?
Kakor eller bullar?
Grillad eller kokt korv?

Kramosssssssss!!! <3

Datum: 2012-10-21 | Tid: 17:31:22
Blogg: http://elsiiieh.devote.se/
Postat av selma <3

vad tycker du om mig?
vilken skola ska du gå på i sjuan?
vilka vill du gå med?
en av dina favorit outfits?

Datum: 2012-10-21 | Tid: 19:14:41
Postat av Emelie :D

1. Vad tycker du om mej?
2. Kan du svara på dom här frågorna i ett videoinlägg?
3. 5 bästa vänner?
4. Favoritblogg?
5. Vem ifrån One Direction gillar du mest om du måste välja nån? xP
6. Kissie/Foki?
7. Vad är det bästa med dig själv?
8. Vad är det sämsta med dig själv?
9. Bästa Justin Bieber låt?
10. Favorit tvprogram?

De va några frågor! ;) :D

Datum: 2012-10-21 | Tid: 21:30:21
Blogg: http://dreaminggirls.blogg.se
Postat av Anonym

Bh storlek?
Oskuld?
Favoritfärg?
Favoritmat?

Datum: 2012-10-23 | Tid: 17:28:18
Postat av M O A C A R L S S O N

Vad tycker du om mig?
Kan du svara på frågorna i en vlogg? När du filmar med systemkameran, så man hör något?
Varför är du vän med just mig, när det finns miljoner?
Beskriv dig själv med ett ord.
Säg fem saker som vi inte visste om dig.
Varför är du så grym?
Kan du läsa det här högt utan att börja garva?
Beskriv mig med ett ord.
Varför är du född cp?
Säg något random.
Nu ska jag dricka mjölk, vad ska du göra?
Hejdå, ha det sämst! ♥

Datum: 2012-10-23 | Tid: 20:23:40



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!