Cool Pink Pointer Glitter

en bärsaga- av maja johansson & sabina thörner

hej jag heter kurt.
de här är jag och min bästa vän bertil. nu ska jag berätta en historia som hände mig och bertil för bara 2 år sedan. jag skulle ta min vanliga morgon runda när jag träffade bertil.
- hej bertil
-hej kurt, vad varmt de är! vill du bada?
- nja, visst. (egentligen ville jag inte de för jag kan inte simma, men de ville jag inte säga) 
vi gick till sjön den låg bara några meter där ifrån.
bertil hoppade i.
-KOM KURT!
jag tvekade men hoppade i ändå.
-HJÄLP JAG KAN INTE SIMMA! skrek kurt! 
som tur va så låg en liten båt vid strand kanten, så bertil tog den och rådde ut till sin kompis
tack! tänk om inte du va här! vi kommer vara bästa vänner föralltid, sa kurt och kramde om bertil. ♥

nu har Maja och jag en hemsk grej att berätta, de är okej att gråta..... 
några i våran klass dödade dom bästa vännerna...
R.I.P kurt och bertil ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!