Cool Pink Pointer Glitter

Dag 3. Om mig.

Jag heter Sabina Thörner och är 12 som bor i Västervik. Jag är yngst av fem syskon. Jag har två chihuahuas som heter Zonya och Laila. En katt som heter wilma. Och massor av ödlor.
 
Jag älskar otroligt mycket att spela gitarr och sjunga, jag vill jätte gjärna bli artist. Jag har alltid sjungit ända sen jag började prata typ, men spela olika instrument började jag med när jag var lite yngre än åtta.
 
Jag har en allra bästa vän som heter Moa Carlsson. Hon är underbar. Vi har varit kompisar sen vi var ytte pytte små. Älskar dig vännen.
 
Hästar är något jag älskar också. Skulle värkligen vilja ha en egen häst. Jag rider varje tisdag och oftast på lördagar också. Jag har en skötar häst som heter Theo och han är min lilla bääbiis. 
 
Vet inte riktigt vad jag mer ska säga om mig själv. De där är ungefär jag. ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!