Cool Pink Pointer Glitter

Dag 2. De viktigaste personerna i mitt iv

 
Mina syskon betyder mer än någonting annat. Dom ställer alltid upp.Dom förstår mig vad som än händer. Älskar er mer än någonting annat ♥
Moa, ja hon är min bästa vän för alltid. Vi träffades för första gången när jag var lite yngre än 1. Så vi har varit kompisar sen dess. Älskar dig Moa, ingen slår dig. ♥

Postat av M O A C A R L S S O N

Jag behöver inte ens skriva att jag älskar dig också älskling, för det vet du redan. Du är grym vännen. Jag älskar dig till rymden och tillbaks, asså, jag kan verkligen inte beskriva dig med ord, du är så jävla bäst! ♥

Datum: 2012-10-29 | Tid: 11:27:05



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!