Cool Pink Pointer Glitter

100 sanningar

Hundra sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: MJÖLK :D
Telefonsamtalet: moa
SMS: kommer inte ihåg (min mobil är sönder)
Sång du lyssnade på: half alive
Gången du grät: inte en aning, jag är glad :D

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Varit otrogen: nej
Varit kär: ah :) ♥
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha jao ;)




DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: Lila
färg 3: Gul



I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: japp, många :)
Fått ditt hjärta krossat: näe
Skrattat så att du har börjat gråta: haha, ja varje dag
Träffat någon som förändrat ditt liv: har jag säkert ;)
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis av samma kön: nä

BLANDAT:
Hur många av dina sms-kompisar har du träffat: alla
Hur många barn vill du ha: 1-2
Har du några husdjur: två hundar, en katt och massa ödlor.
Vill du ändra ditt namn: vet inte vad jag annars skulle vilja heta.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: fick paket :)
Vilken tid vaknade du idag: 07.20 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: sommaren :)
Senaste gången du träffade din pappa: för typ en timme sen.
En sak du skulle vilja ändra på i ditt liv: vet inte
Vad lyssnar du på just nu: Justin Bieber ♥
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nä
Vad gör dig irriterad just nu: att mitt hår är blött.
Vad är ditt namn: Sabina Thörner
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: oxe
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Breviksskolan
Gymnasie: Västerviks gymnasium ska jag väl börja på :)
Högskola: jag ska börja på Ellen Key.
Hårfärg: blond
Ögonfärg: brun
Längd: 1,64 
Vad gillar du gällande dig själv: att jag vågar säga vad jag vill, mohahahaha
Piercings: öronen
Tatueringar: nepp 
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: när jag var 10? 11? något sånt
Piercing: 5, hål i öronen
Tatuering: -
Bästa vän: absolut bästa vän är moa
Sporten du spelar: Ridning :) och jag älskar att dansa
Husdjur: mina katter.
Vaccination du minns: vene ;)



JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: kolla på : nästa fråga
Lyssnar du på: justin bieber
Väntar du på: att frågorna ska ta slut

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: aou
Vill du gifta dig: vet inte


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller pussar: Båda ;)
Kortare eller längre: helst lite längre ;)
Romantisk eller spontan: typ båda;)
Snygg mage eller snygga armar: mage ;)
Tatueringar eller piercingar: inte för mkt men kanske nått 
Känslig eller inte: inte
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: Inget

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nope
Tappat glasögon eller linser: nope
Haft sex på första dejten: nepp
Krossat någons hjärta: de har jag nog
Har du blivit arresterad: nepp
Dissat någon: aou




TROR DU PÅ:
Dig själv: alltid asså ;)
Mirakel: ah
Kärlek vid första ögonkastet: ah
Himlen: nä, tror inte de
Tomten: haha, självklart 
Att kyssas på första dejten: aou
Änglar: ja



SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: nope
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: man kan ju hoppas 
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, djur
Vad vet inte så många om dig: jag sover alltid med fötterna innaför täcket när jag ska sova, annars känns de son om någon ska ta tag i dom.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!