Cool Pink Pointer Glitter

Gonatt? haha

HEJ. idag efter skolan åkte jag ner till stan och blekte mitt hår. De gjorde skit ont oså, och när jag kom hem upptäckte jag massa sår i hårbotten, AJJJ. Så de hade bränt sönder min hud (förstå hur ont de gjorde!). Aja.
 
När jag kom hem va jag även med Elsa och moa, vi snackade skype William och någon som hette Ludvig. Moa ramlade ner från min säng 6789 gånger och slog huvudet i mitt bord och har nu en bula. SMART. Dom orkade inte komma till marieborg (lata) så vi ska nog va på onsdag. (LAAAAATAAAA). För typ 2 sekunder sen pratade jag med William på fb så jag tror han har somnat eller nått, så jag lägger mig nu, gonatt ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!