Cool Pink Pointer Glitter

svar på frågestunden

skulle egentligen göra en video oså, men blev aldrig så...

vad vill du bli när du blir stor?
favoritoutfit?
vart vill du bo när du bli stor?
bästa minnet med mig?
favortitmat?
kan du svara på frågorna i en vlogg?- svar, där uppe ↑

vad vill du bli när du blir stor?- polis eller psykolog. de trodde ni inte va? ;)

favoritoutfit?- ingen aning

vart vill du bo när du bli stor?- mitt ute på en öde ö, en stor öde ö (eller sverige, de funkar också)

favortitmat?- ja du.....

3 bästa bloggarna?- min syster: rakkurva.blogg.se    mira: miraaholgersson.blogg.se   miqis: liwetleker.blogg.se
de är dom jag läser mest oså.

Bästavänner?- min allra bästa vän är moa hellström värkligen den bästa personer på jorden ♥♥ men sen har jag ju riktigt nära vänner också som är som bästa vänner :) ♥

Bästa läraren?- henrik

Om du fick en miljon, vad skulle du göra med pengarna?- ja vet inte, en dator skulle sitta fint :) men de ju typ bara en 12222222 del av en miljon så ah....

Vad gillar du mest hos dig själv?-  min underbara humor :D ♥

Vad hatar du mest hos dig själv?- mitt utseende -.-

Kan du blogga oftare?- jag bloggar så ofta jag kan, men ska försöka bättre mej, men min dator är inte den bästa.....

Sämsta egenskap?- stänga dörrar, dom står alltid öppna.

Varför började du blogga?- för alla andra gör de, och för att när jag blir skrynklig så vill jag kunna komma ihåg gamla goda tiden ;)

Mira:
läser du min blogg, isf vad tycker du om den?- jag läser den, och jag tycker de är bra som du ser där uppe :)

bästa minnet med mig?- när du jag och moa lagade stuvade makaroner HAHA!
Moa:
Vad tycker du om mig, helt ärligt?- du är den bästa vännen som man kan ha! jag älskar dej till 10000000 bästavän ♥♥♥

Hur "träffades" vi?- vi hade väll konversationer genom våra mammors magar. alltså jag har känt dej ända innan jag föddes :) ♥

Bästa minnet med mig?- jag vet inte, finns så många, men ett är när vi va på öland och jag simmade in i trappan och allt ! HAHAHHAHAHAHHAHA! ♥

Varför du just vän med mig?, när det finns miljoner?-  för att du så bäst och så bra OCH SÅ BÄST OCH SÅ BRA! men när jag är ledsen så gör du mej glad. och när jag är glad gör du mej ännu gladare. jag har berättat allt om mej för dej. så du och jag vet lika mycke om mej! älskar deeeeeejjjjj! ♥♥♥♥♥

där va svaren, hoppas ni blev nöjjda! puss ♥

Postat av M O A H E L L S T R Ö M ♥

älskar dig bina :') ♥

Datum: 2012-05-27 | Tid: 21:00:50
Blogg: http://har ingen.



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!