Cool Pink Pointer Glitter

sabina thörner ♥

Jo, jag vet att jag har skrivit många texter om dig men den här ska verkligen bli bra, jag ska bli nöjd med denna.
Du är helt underbar, du finns alltid där för mig och du vet som alltid att jag finns för dig.
Vi vet allt om varandra och så tycker jag att det ska få vara.
Vi kan också prata om precis vad som helst.
Vi har alltid kul tillsammans, förutom våra lilla "gräl".
Du slog mig precis och jag skrek och just nu är vi jättetjuriga på varandra.
Men just nu när du läser denna mening så finns det ett litet flin där, eller hur?, och nu garvar du!
Jag kan göra precis vad som helst för dig.
Du och jag hittar på så idiotiska saker tjugofyrasju.
Vi har det inte jättelätt alltid, men när vi får prata med varandra och får bolla våra känslor tillsammans så blir det genast bättre, i alla fall för mig.
Du är en mycket klok tjej och det ska du vara stolt över.
Du har mycket i ditt liv som du kan gå och vara depp över men i stället är du glad och försöker att vara possetiv men du kanske inte lyckats alltid men det får man ta.
Du ska veta att du betyder mer än någon annan på denna jord.
Jag älskar dig precis över allt annat.
Du och jag mot världen min älskade vän. ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!