Cool Pink Pointer Glitter

nya e-val ♥

tjenare hejsan hoppsan sa, sa grodan till sin vän som kom springandes på stigen.
förlåt fick lite damp haha? idag va de ju såklart skola. på onsdagar brukar vi ha e-val, men nu ska vi byta. och gissa va jag fick....... foto! tadaaahhh! haha! vet inte riktigt vad jag ska tycka? bra/dåligt? aja, kommer bli mycke bilder. men aja.... efter skolan åkte jag och maja ut till stallet. jag skulle rida theo. de gick typ sådär.... haha! men skit samma hade iallfall kul där.
när jag kom hem åt jag corner för en gångs skull :D sen har jag typ duschat... sen ingenting, typ spelat lite gitarr oså. men ska ta o spela lite NO LIFE! hejjdåå! ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!