Cool Pink Pointer Glitter

syster yster är bara bäst ibland ♥

ibland är vi bara för fina ♥ snodde bilden av bella....mohahaha
idag var jag ju med stora syster. vi va på stan, prata lite och kollade på film. åkte hem runt halv 9. har städat mitt rum oså också. imorgon är de midsommar så då kommer massa folk hit och ska fira....eller nått? men behöver sova nu....god natt ♥ Zzzzzzzzzz
 
Älskar dej syster till 110 %. Du finns alltid där att prata med.
Du förstår en som ingen annan gör. Så fort jag är ledsen så behöver
jag bara prata med dej i 5 minuter och sen känns allt så mycket bättre.
Utan dej skulle inte jag vara hel. Du offrar allting bara för att få prata lite med mej, älskar dej izabelle




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!