Cool Pink Pointer Glitter

Någon som tycker om att vara..ful

 
Svar från Izabelle; Om du/ni är Sabinas klasskompis innebär det alltså att du är cirka 11-12 år, eller hur? I den åldern vet man knappt vad orden "hora" eller "slampa" innebär, men kan tala om att en hora säljer sig för pengar vilket min lillasyster aldrig har gjort. En slampa klär sig utmanande så man nästan kan se de privata delarna, allt för att visa upp sig, vilket Sabina inte heller gör. Nu på sommaren går hon i linnen och shorts, vilket majoriteten av befolkningen gör och jag slår vad om att du/ni inte går runt och säger såna här saker till folk på stan? Kalla henne inte omogen när det är du/ni som inte vågar stå för vem du/ni är utan bara skriver "Klasskompis", stå istället för vem du/ni är så kan ni ju lösa detta i verkligheten istället för att göra försök till internet-mobbning. Men det värsta i kommentaren är nog "bli inte förvånad om du blir våldtagen", vet du/ni vilken fruktansvärd sak en våldtäkt är? Troligtvis inte, men det förstör någons liv fullständigt och ingen vettig människa säger en sådan sak. Sluta hacka på min fina lillasyster och ta det ni vill säga med mig istället, ni kan hitta mig på [email protected], eller på rakkurva.blogg.se , vi hörs där skitungar! :)

Postat av miqibengtsson

"klasskompis" skickade en komentar till mig om att jag också va en fjortis! vem tror du att den är?

Svar: vet vem de är tror jag, jag kollade IP oså och de stog Nynäshamn. så jag snackade med Elsa, och hon sa att hon trodde att de va jossan, för hon skriver till typ alla så. Så ska snacka med jossan imorgon. puss ♥ Glad midsommar.
sabina thörner

Datum: 2012-06-21 | Tid: 23:57:08
Blogg: http://liwetleker.blogg.se
Postat av miqibengtsson

okej puss!♥

Datum: 2012-06-22 | Tid: 10:46:54
Blogg: http://liwetleker.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!