Cool Pink Pointer Glitter

jag lever.....nästan

bilder från sommaren 2011 med systrarna ♥
hejjjj! har lånat pappas dator...den är ju fan segare än min? aja.... DE ÄR SOMMARLOV! ♥ I love it!! ♥
idag har jag ridit min bäbis, en jävligt stor fluga. vad heter dom...aja den bet mej iallafall. AJJJJJ! efter stallet åkte jag och alexandra och badade, de va varmt jag lovar. sen drog hon hem så jag har bara kollar på tv och varit arg.
 
MIN DATOR FUNGERAR INTE! vet ni hur mycket bilder jag har på den där datorn. ALLA MINNEN! ALLA BILDER! ALLA FILMER! ALLA ALLTING! asså jag hänger mej om inte den fungerar igen! mitt liv är förstöööööööööööööööööööört!!!!!!                       fan -.-
 
hoppas ni orkar läsa allt.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!