Cool Pink Pointer Glitter

gud vad ni slösar eran tid på mej......

postat av: ?

Asså fjortis!!! Folk kommer att ta dig som en slammpa/hora/omogen/billig, och bli innte förvånad om du bli våldtagen fjortis!! Är inte bra att se ut så!! Skärp dig

Svar: ursäkta? förstår om du är lite avundsjuk. du kanske bryr dej för mycket om vad folk tycker om dej? men bara så du vet att jag skiter fullständigt i om vad du tycker och tänker om mitt utseende. jag ser ut hur faan jag vill. vet du hur mycket onödig tid du slösar på sånt här? sköt ditt eget. vet du vad dehär kallas? nät mobbning. jag är så jävla trött på sånt här nu. om ni ska kommentera, kommentera något nödvändigt istället? vem är du? vill gärna veta de.

 


men asså vad är anledningen till sånt här? åh blir bara så arg. sköt ert eget så sköter jag mitt. okej?

 



 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!