Cool Pink Pointer Glitter

ett fint ansikte fångar ens öga, men en fin personlighet fångar ens hjärta

god kväll. idag har jag ridit lilla bäbis. gick ganska bra, han stegra lite oså. men efter stallet åkte jag till bella och felix, för dom firar 1½ år idag. GRATTIS! bella lagade mat mumsi. sen bakade vi gotti! just nu lyssnar jag på musik. bye ♥

Postat av Klasskompis

Asså fjortis!!! Folk komar att ta dig som en slammpa/hora/omogen/billig, och bli innte förvånad om du bli våldtagen fjortis!! Är inte bra att se ut så!! Skärt dig

Svar: ursäkta? förstår om du är lite avundsjuk. du kanske bryr dej för mycket om vad folk tycker om dej? men bara så du vet att jag skiter fullständigt i om vad du tycker och tänker om mitt utseende. jag ser ut hur faan jag vill. vet du hur mycket onödig tid du slösar på sånt här? de är du som ska skärpa dej! vem fan är du???
sabina thörner

Datum: 2012-06-18 | Tid: 21:51:33
Postat av Meija som står för vem jag är!

Hörre du din lille skitunge. Låt min fina vän va som hon vill! Hon vågar visa vem hon är! (Till skillnad från vissa andra *host* ) Nu till saken, Jag är så jävla trött på sånt här. jag har blivit utsatt för det själv. Det slutade inte bra! Men asså jag tror jag vet vem du är eftersom jag sökte ip adressen.. ville liksom veta vem som trakasserar min fina vän. Hon tar som tur är inte åt sig men du är ju välkommen att fortsätta om du vill bli anmäld lilla vän. Det hjälper kanske inte (tyvärr) men : I hope you burn in hell and you never find the ocean. Om du fattar vad det betyder.. Puss på dig lilla skitunge lev ett bra liv -.-♥

Datum: 2012-06-27 | Tid: 16:24:14



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!