Cool Pink Pointer Glitter

Sabina Thörner, världens bästa syster.

Hej Sabinas gulliga läsare. Jag skriver det här inlägget utan att Sabina vet något. Men jag tänkte inte skriva om precis vad som helst. Utan jag tänkte skriva lite om världens bästa person.
 
Sabina, du och jag har känt varandra sen du föddes ungefär och jag ångrar inte en enda sekund av det. Du och jag har alltid kul tillsammans, och då menar jag verkligen alltid. Du och jag är som gjorda för varandra. Och dessutom, alla våra fina minnen? De är oslagbara. Som tillexempel, när vi var på Öland. Dagen när jag fick min kamera, alla gulliga bilder vi tog, hehe. Alla videos vi har spelat in och allt annat. Herregud, listan kan bli jättelång. Du är min livsglöd Sabina. Du och jag mot världen. Ingen Sabina, ingen Moa. Med dig vid min sida klarar jag allt. Varken du eller jag har haft världens bästa uppväxt, vi har haft det ganska svårt. Men när vi pratar ut med varandra så blir det så sjukt mycket enklare. Hoppas du känner likadant. Alltså, du förstår inte hur mycket du betyder för mig älskling. Du är så sjukt, jävla, fucking, grymt underbar! Jag kan inte beskriva dig mer.
 
Jag älskar dig syster. Jag älskar dig verkligen, mer än någon annan.
 
 
Här är några få fina minnen som Sabina och jag har. Bilden längst ner till höger är så otroligt fin, sen har vi massa bilder på oss när vi va små, men det är inget ni behöver se, hehe.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!