Cool Pink Pointer Glitter

Julklappar.

 
Bild 1, En tanborste höhö.
Bild 2, Film - hungergames
Bild 3,  "presentkort" på biostaden.
Bild 4, En plånbok.
Bild 5, silvriga örhängen.
Bild 6, sminkborstar.
Bild 7, perfym...?
Bild 8, läppglanstyp, eller asså..ah.
Bild 9, 3 par trosor.
Bild 10, Justin Bieber kalender.
Bild 11, smyckeskrin.
Bild 12, Mobilskal
Bild 13, örhängen.
Bild 14 & 15, Iphone 4.
 
De va mina julklappar de. Jag fick geisha också men de...ah finns de inget kvar av typ...Idag har jag varit med Simon och Edvin, vi va hemma hos simon oså. Nu sitter jag och snackar med Moa och William på skype, Moa slår huvudet i bordet, och William pratar med scoobi doo på tv. Ja dom här ganska normala, puss ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din fina kommentar!